dimecres, 25 de setembre del 2013

Comencem pel principi

Hola! Benvinguts al meu bloc, em dic Mar i estic estudiant primer d'educació infantil. D'es de petita que he volgut ser mestre, m'agraden molt els nens, m'agrada molt ensenyar i aprendre coses noves. El meu objectiu en un futur és marxar a treballar a un país del tercer món, crec que allà encara està tot per fer, és necessita molta ajuda. Aquest estiu he estat a Bolivia de voluntariat amb nens i nenes d'una aldea anomenada Mercedes del Apere. Això m'ha fet obrir els ulls i adonar-men del que vull fer. A l'assignatura de Gestió de la informació i TIC ens fan escriure un blog en el qual haurem d'explicar el nostre dia a dia, les activitats que fem, les nostres experiències i el que nosaltres anirem experimentant com a futures mestres. Espero que tot aquell que llegeixi el meu blog li agradi i quedi satisfet amb la meva feina.



                                                        http://eslasalud.com/wp-content/uploads/2013/04/bebe.jpeg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada