diumenge, 29 de desembre del 2013

Tancament del blog



Aquesta és l'última entrada que faig al SEA THINKING. Bueno, almenys serà per un temps. Ara que tanco el meu blog desvelaré el meu secret. Segur que us pregunteu el perquè aquest nom? PERQUÈ sea thinking... Doncs us diré la veritat: No sabia quin nom posar-li al blog, així que vaig optar per posar un nom provisional que era la Mar pensat pero no em va semblar gens maco així que vaig fer la traducció literal en angles: SEA THINKING
Ho sento si esperàveu una història amb més acció... però és així de simple, no hi ha mes.
deixaré d'escriure durant un temps perquè m'he marcat moolts propòsits aquests 2014 i no crec ni que tingui temps per respirar.
Ha estat una experiència escriure un blog. M'agrada ser una blogger jajaja
Així que només em queda dir adéu i fins a la pròxima.

Mar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada