dimarts, 22 d’octubre del 2013

Clàudia Llopart

Avui a la classe de COED hem hagut de presentar una descripció d'una persona de la classe.
Jo vaig escollir descriure a la Clàudia. La he escollit a ella perquè és una noia amb la que he congeniat molt bé. La Clàudia és una noia riallera, positiva, treballadora i molt agradable. Tambè he hagut de portar a la classe una fotografía de la Clàudia, havía de ser una fotografía que reflctís com és ella.
Jo li vaig fer unes quantes i com que no vaig poder escollir una sola vaig fer un collage i aquest ha estat el resultat:


Aquestes fotografíes reflecteixen la naturalitat i espontanietat de la Clàudia. Es molstra contenta i riallera que és com esta ella habitualent.
A contiuació us mostrarè la descripció que vaig fer d'ella:

Com descriure a una persona a la que coneixes d’es de fa poc, em preguntava. Estirada al llit vaig començar a pensar en com descriure a la Clàudia, com dir tot el que conec d’ella d’una manera original. Ella és una noia diferent i especial, es mereix una descripció a la seva altura. Vaig pensar i pensar, com parlar de la Clàudia, com podria parlar de lu divertida i espontània que és.  I es que la Clàudia per qui encara no ho sàpiga és una noia de Badalona, em pregunto que li donaran allà a dalt que sempre riu i està contenta. Vaig pensar en descriure-la físicament, hauria de dir que és alta i prima, es morena i molt guapa, però potser descriure-la físicament quedaria molt fred… No sabia pas com continuar… havia d’esmentar lu observadora que és, sempre mira les coses amb deteniment i s’encurioseix per tot. Quin problema el meu... m’havia de quedar prou be com per demostrar-li lo contenta que estic d’haver-la conegut, sempre em fa riure, i em transmet molta confiança. Es una noia que desprèn bon humor i bon rollo, ella es mereix una descripció perfecte. Quantes coses a dir i nosé ni com començar... potser podria parlar de les ganyotes que fa, o del seu estil... a mi m’encanta el seu estil, algo hauria de dir. Així doncs encara no he resolt la meva pregunta, com puc descriure a la Clàudia? Una noia divertida, treballadora, espontània, curiosa, riallera, bona, sincera, guapa, alta, positiva, agradable... com començo i com acabo? Crec que simplement acabaré dient que estic encantada d’haver coincidit amb ella en aquest camí que hem emprès

M'ha agradat molt fer aquesta activitat i recomano molt fer-la en escoles perquè els nens es coneguin millor.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada